Jak w prosty sposób pozyskać nowych followersów na Instagramie? Poradnik

Social media dawno przestały spełniać rolę tylko rozrywkową. Upłynęły już czasy, w jakich Instagram służył tylko do wstawiania selfie oraz chwalenia się drogimi rzeczami. Teraz odpowiednio zarządzane konto jest dobrym urządzeniem do rozwinięcia firmy czy zareklamowania działalności. Co więcej, otrzymując spore gremium followersów, tworzysz sobie drzwi do zarabiania dość sporych sum, kontynuując współpracę reklamową z pozostałymi firmami.

Reklamuj własny profil

Zadbaj o to, aby Twoi odbiorcy wiedzieli, iż masz konto na Instagramie oraz jak się ono nazywa. Informuj o nim użytkowników pozostałych kanałów. Podaj odnośnik do Instagrama na własnej stronie internetowej, Twitterze, Facebooku, Google Plus oraz pozostałych portalach społecznościowych i w stopce e-maila. Dzięki temu część użytkowników, jaka odwiedzi pozostałe Twoje profile w mediach społecznościowych czy uzyska np. Twój newsletter z ciekawości odwiedzi Twój profil na Instagramie, natomiast jeżeli uzna go za ciekawy, z pewnością da go do obserwowanych.

Korzystaj z geotagów

Instagram, prócz hashtagów proponuje również geotagi, więc potencjalne „pinezki” nadawane do danych miejsc. Korzystając z geotagów, użytkownicy Instagramu dodają własne posty do danych miejsc na mapie, dzięki czemu tworzy się wyjątkowa kolekcja fotografii dla każdego spośród otagowanych miejsc. Dając geotagi do własnych postów lub Insta Stories nie jedynie dajesz własną cegiełkę do tejże idei, jednak przede wszystkim podnosisz szansę na dojście ze własną treścią do większej ilości użytkowników.

Interesujące treści są wizytówką profilu

Publikowanie zróżnicowanych treści jest następnym kluczem do podniesienia ilości followersów na Instagramie. Wiadomo, iż większość ludzi jest wzrokowcami, zatem szczególnie przyciągną ich estetyczne zdjęcia. Od czasu do czasu należałoby natomiast także opublikować zadanie dla fanów, zadać pytanie, dać video lub direct message, aby przekonać do komunikacji. Popularność wszelkich portali społecznościowych bazuje na wymianie myśli między ich użytkownikami; owa sama reguła dotyczy Instagrama.

Określ plan publikowania

Zwłaszcza na starcie drogi będzie to niezwykle dobre. Niewątpliwie nie musisz przestrzegać go co do minuty, jednak taki plan pomaga w skupieniu danej ilości użytkowników. Należy uzmysłowić sobie, iż publikowanie więcej aniżeli parę razy dziennie nie jest najdoskonalszym wyjściem. Często, trzymając się określonych godzin dodajemy całą masę postów, jednak taka praktyka właściwie zniechęca oraz powoduje spam. Użytkownicy lubią być częścią czegoś większego oraz przy okazji wyróżniającego. Liczy się dla nich także Twoja obecność – czynny udział.

Dodaj komentarz