TIK TOK – na czym polegają popularne challenge?

TikTok to aplikacja, jaka zmieniła Musical.ly – w 2017 roku Musical.ly zostało wykupione za miliard dolarów poprzez posiadacza TikToka, więc chińską firmę Bytedance. W sierpniu ubiegłego roku w efekcie przejęcia obie aplikacje zostały związane w jedną. TikTok można określić jako zestawienie Snapchata i Spotify. Użytkownicy tworzą spójne nagrania zmiksowane z atrakcyjną muzyką. W ów sposób występują w aplikacji clipy, lipsync, dowcipy lub zwyczajne żarty, jakie przyciągają całą masę odbiorców.

TikTok – na czym to polega?

TikTok to mobilna aplikacja na systemy Android i iOS, dzięki której możemy publikować krótkie filmy w różnorodnej postaci. W 2017 roku prowadząca TT spółka ByteDance zdobyła za około miliard dolarów konkurencyjną aplikację Musical.ly, jaka także umożliwiała publikację krótkich filmów, natomiast dostępne urządzenia pozwoliły na ich łatwą edycję – pomiędzy innymi na koordynację ruchu ust formie na video z tekstem piosenki

Polubienie wideo powoduje, iż będzie przedstawiać się nam więcej filmów z tego rodzaju, np. zapewniając polubienie filmikowi kulinarnemu, będzie pokazywać się nam więcej przepisów. Przytrzymując palec poprzez blisko sekundę na monitorze, pojawi nam się okienko z takimi funkcjami, jak: zapisz film, dodaj do ulubionych, zgłoś, nie interesuje mnie. Rejestrując film, pobieramy go – możemy odtwarzać go bez względu na to, czy mamy Internet.

TikTok online oraz aplikacja — jak można korzystać z TikToka?

TikTok jest dostępny w trzech odmianach — niewątpliwie na Androida oraz iPhone’a, jednak co interesujące, zrobiona została aplikacja TikTok na komputer. Jeżeli zamierzasz cieszyć się nią na własnym komputerze, musisz w pierwszej kolejności uzyskać inne oprogramowanie — Bluestacks. Gdy już ściągniesz Bluestacks, za jego pomocą zainstaluj TikToka. Jedynym małym ograniczeniem w wypadku wykorzystywania portalu za pomocą systemu Windows jest potrzeba ciągłego uruchamiania obu programów.

TikTok Hashtag Challenge

Hashtag Challenge jest jednym spośród najpopularniejszych formatów reklamowych, które proponuje TikTok. Polega on na stworzeniu poprzez reklamodawcę spersonalizowanego wyzwania, np. tanecznego lub sportowego, jakie dostaje swój hashtag. Potem użytkownicy mogą zareagować na wyzwanie poprzez sześć dni, rozszerzając obszar hashtagu i rozpoznawalność samej firmy. Ogłoszeniodawcy zdobywają dzięki temu specjalne możliwości w aplikacji – takie jak oficjalna muzyka towarzysząca hasztagowi i profesjonalna ochrona treści, jaka wspomaga zapobiec ograniczenia wyświetlania filmów z wyzwania.

Dodaj komentarz